Ga naar inhoud

Client PC doet het niet


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb al een hele tijd een win98se netwerk, 1 server pc met winroute erop om de adsl te verdelen. alles werkte en werkt eigenlijk nog. Nu heb ik een vd client PC gewoon SCSI apparaten ingebouwd etc.. Gemakshalve heb ik een kale windows install gedaan, alles oke. Alle instellingen zijn goed, zoals Cleint MS netwerken TCPIP geladen alles vergeleken met andere clienten die nog steeds alles doen. Nu komt het, waar kan ik meer kijken. De server ziet de client niet en de client ziet de server niet. :x :x :x Hij ziet zichzelf niet eens als je op Netwerk drukt. Nirmaliter zou hij zichzlef moeten zien. PING naar de host lukt ook niet. De lampjes op de realtek geven keurig aan dat er een connectie is en dat zie je ook aan de swicth. Het ligt ergens dus typisch bij de client. Als ik de UTP kabel in een andere client stop doet ie het. Dus waar kan ik kijken of proberen
Link naar reactie
TCP-IP heb ik al drie keer weggegooid en geladen. Ik was van plam een nieuwe reakltek erin te doen (heb van goedkope onderdelen die ik belangrijk altijd een reserve in huis) Maar zal hem eerst in een ander slot doen, dat spaart zoeken waar ik die realtek nou op zolder heb verstopt. Jullie horen van me bij wel of geen succes wat zel het worden :D of :cry: :evil: :cry: :evil:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...