Ga naar inhoud

Realtek 8139-2 lampjes zijn aan


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een windows98se netwerk al een tijdje, doet het uitstekend. Nu ben ik bezig een vd pc's andere harware aan het inbouen en instaleren. Gister avond laat dacht ik, nog effe op het netwerk aansluiten, goed UTP kabel uit een andere PC op de andere aangesloten. Binnen windows ziet hij zichzelf niet enkan het netwerk dus niet vinden. De server pc draait winroute met een dhcp server. de netwerkkaart is nog steed hetzelfde Realtek 8139. 10/100 op een swicth aangesloten Dius ga ik vanavond kijken wat er aande hand is en naar het boekje vd realtek zoeken als ik die kan vinden. Vraag : ik zag daarna dat van de realtek alle twee lampjes aanstonden, :evil: normaal is er maar 1 aan die zegt 100 mbit connectie. Weet iemand uit zijn hoofd wat het mogelijk kan zijn, 2 lampjes aan, ik heb dit nog nooit gezien. ALvast bedankt :) ============= :o :o :o Ik heb me vergist, twee lampjes aan is goed. Maar ik heb nog wel een probleem, ik open wel een aparte issue
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...