Ga naar inhoud

internet via netwerk


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een netwerk van 2 computers m.b.v. All Aboard. Ik zou graag inkunnen loggen op mijn kabelinternet via beide computers. Staat de host aan dan kan ik op de client via all aboard het internet op. Maar ik zou het ook andersom willen. Via de client inloggen onafhankelijk van het netwerk. Ik stel mij dus voor om via een hub in te loggen. Maar op dat moment zou mijn client als host moeten fungeren t. b.v. de andere computer. Dubbel inloggen gaat nu eenmaal niet. Is dit uitvoerbaar ? Hans de Kievith
Link naar reactie
Gebruik de [size=18:7ebdc4bab2][color=darkblue:7ebdc4bab2][url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/search.php][b:7ebdc4bab2][i:7ebdc4bab2]ZOEKFUNCTIE[/i:7ebdc4bab2][/b:7ebdc4bab2][/url][/color:7ebdc4bab2][/size:7ebdc4bab2] voor je een vraag als deze steld. Hij is zooo standaard. Sorry als ik een beetje uitval, maar dit gebeurd zo vaak.. Maar om dan ook maar meteen te antwoorden. Je kunt een router kopen of een oude computer als router inrichten. Met een hub kan het niet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...