Ga naar inhoud

Mailprogramma voor client op netwerk


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een laptop op een PC aangesloten, en zo dat ze een netwerk vormen. Ik gebruik Wingate om de internetverbinding te delen en HttPort om IRC-verbindingen mee te leggen. Maar nu kan je ook met Httport pop3 en smtp mail ophalen via de client, maar dan moet ik wel een proxyserver invullen. (Bij mij is dat dan mijn localhost, omdat de proxy HttPort is op 127.0.0.1). Nu is mijn vraag: bij welke mailclient kun je een proxyserver invullen, want bij Outlook Express lukt dit volgens mij niet. Groeten Gijs
Link naar reactie
Ik heb internet gedeeld met ICS, Winproxy en nu met een router. Outlook heeft nooit problemen gegeven. De goede servers opgeven en klaar. In winproxy moest ik de servers ook nog even opgeven. Bij ICS en de router niet. Ik ken Wingate niet, maar ik neem aan dat die ook echt wel iets van e-mail heeft. Kijk nog maar eens goed (in de help). _________________ © Sjoerd Boerhout. Niets uit deze post mag gereproduceerd worden zonder uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van de auteur. Aan dit bericht kan geen enkel recht worden ontleend. Typ- en Zetfouten voorbehouden... [ Dit bericht is bewerkt door: Sjoerd Boerhout op 2002-05-13 12:46 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...