Ga naar inhoud

Probleem met internet-explorer alleen op netwerk computers..


Aanbevolen berichten

Hallo, Ons probleem: We hebben een netwerk dat bestaat uit 3 computers. 1 de server (hoofdcomputer) en 2 netcomputers.. Het internet van de hoofdcomputer, is ook gedeeld. Maar nu is ons probleem, de 2 netcomputers kunnen op sommige pages niet komen, ze laden wel, maar heel lang en op een gegeven moment komt er een 404 error (pagina kan niet weergeven worden). Vaak krijgen we ook witte pagina's dus dat hij helemaal neit laadt. Of soms krijgen we dat alleen de html laadt, maar zonder plaatjes :-S. Ik heb laatst een domein genomen waar ik het laatste probleem heb. Ik kan daar ook mijn mail niet checken, van dat domein (phpsource.nl). We draaien het netwerk op: [b:8677a4f231]Windows XP Professional[/b:8677a4f231], [b:8677a4f231]Wanadoo Cable Broadband Basic[/b:8677a4f231] Mischien heeft/had iemand hier ook last van, dus ik hoop dat iemand mij kan helpen want het is nogal storend :sad:. Mvg, Dave [ Dit bericht is bewerkt door: Davidus op 2002-05-07 19:09 ]
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
Als het goed gaat is het als volgt op te lossen; Ga naar http://www.annoyances.org/exec/show/article04-107. Daar staat beschreven hoe de MTU waarde veranderd moet worden. Ga eerst naar de Dos prompt en tik dan REGEDIT.EXE en volg de 7 punten. Succes. Ik heb zelf Xpvoor de host en ME voor de client. Ik heb de MTU op 1454 gezet en nu werkt het wel. Ik zou dit eerst proberen
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...