Ga naar inhoud

Wireless


anoniem

Aanbevolen berichten

Kijk eens bij Tweakers.net... Daar is sinds kort een review van een paar accesspoint etc... http://www.tweakers.net/reviews/294 Ze hebben de volgende hardware getest: - Intel Pro Wireless 2011B Access Point - 3Com HomeConnect Access Point (3CRWE50194-E1) - 3Com PCMCIA met Xjack antenne (3CRWE62092A) - Intel Pro Wireless 11Mbit PCMCIA - Dynalink PCI/PCMCIA 11Mbit combinatie met antenne succes... Ik was ook net op zoek naar wat meer info en kwam toevallig deze post van jou tegen en kort daarna de review van Tweakers... :smile:
Link naar reactie
  • 4 weken later...
Ik heb een draadloos netwerkje gemaakt met twee Wireless USB adapters (setje van Sitecom, 300 euro), werkt prima en snel (11 MBps, IEEE 802.11b standaard ), mijn Internet (ADSL, MXstream basic - USB modem!) deel ik met het freeware programmaatje Proxy+ Alles werkt fantastisch. Een acces point of een router zijn niet nodig als je gewoon de 'server PC' (waar je Internet - kabel of ADSL, maakt niet uit- aan hangt) aan laat staan.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...