Ga naar inhoud

vinkje weghalen


anoniem

Aanbevolen berichten

  • 3 weken later...
Doe je dat in IE zelf of vraag je de eigenschappen op van het icoontje op je desktop? Misschien dat dat wat uitmaakt ? Verder: wordt IE goed afgesloten als je dit via de X rechtsboven in het venster doet? Te controleren met CTRL-ALT-DEL in Win95/98/ME als je NT of XP hebt ook CTRL-ALT-DEL, knopje Taakbeheer of Task Manager... IEXPLORE.EXE nog open terwijl je hem afgesloten hebt? Als je Windows 98 SE gebruikt kun je wel eens last hebben van het bekende afsluitprobleem. Mij is bekend, dat wanneer je iets wijzigt aan instellingen binnen Windows en diezelfde Windows kan om de 1 of andere reden niet goed worden afgesloten, dat die wijzigingen na de herstart weer volautomatisch ongedaan gemaakt worden. ALS je afsluitproblemen hebt moet je ff de Windows Update site bezoeken... Succes!!
Link naar reactie
Ik doe het zowel in Explorer als via de snelkoppeling, in beide gevallen het zelfde resultaat. Ik gebruik Windows ME en Internetexplorer 6. Met CtrAltDel staat er wel nog EXPLORER open, als ik alle vensters gesloten heb???? Ook heb ik wel eens dat outlookexpress al afgesloten is, maar bij CtrAltDel staat hij dan nog open (msi...). VREEMD!!!!!!!!!!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...