Ga naar inhoud

soho router laat de adsl modem geen verbinding met internet


anoniem

Aanbevolen berichten

ik heb pas een soho is104 router aangeschaft voor het delen van mn planet adsl voor 3 pc's. De router deelt wel ip adressen aan de client uit maar weigert om de internetverbinding op te zetten. :-? Ik kan de modem wel pingen. Mn instellingen van de router: PPPT accoutn blabla PPPT password blabla reenter passwoord: idem Host name: 10.0.0.138 ?? of misschien gebruikersaccountnaam.speed.planet.nl ?? (twerkt geen van beide in elk geval) service ip adress: 10.0.0.138 My ip adress: 10.0.0.150 My subnet mask: 255.255.255.0 Connection ID: 0 Connect on demand: no De adsl modem heb ik ingesteld op automatische dhcp (alstie binnen 60sconden geen ip krijgt van de server (mn router dus) dan maakt ie zn dhcp zelf ofzoiets. Normaal staat ie op no dhcp. Ik heb momenteel alleen telkens geprobeerd met 1 pc te werken om de internetverbinding op te zetten. Dat moet vlgens mij geen bal uitmaken nl. Als iemand goeie suggesties of vragen heeft=> kben benieuwd want ik wil graag mn netwerk opzetten. :) In die modem kan je vrij weinig instellen (meer is ook niet nodig want alles zit er volgens mij op om een kpn mxstream aan de praat te krijgen). Waarschijnlijk dat ik het moet zoeken in de modem??? alcatel speed touch home.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...