Ga naar inhoud

trunking en ip tunneling


anoniem

Aanbevolen berichten

Geachte computer deskundigen, Op Novell 5.1 kan je met een simple progje een ip tunneling opzetten doormiddel van twee netwerkkaarten. Nu wil ik dit ook een win2k server toepassen, is hier een simple progje voor of een script ofzo. Ik wil hierover alles weten. Links zijn altijd welkom. Alvast bedankt voor de reacties. Een iets minder slimme IT'er
Link naar reactie
Dit is niet wat wij zochten. wij willen in een NT 2000 server twee netweerkaarten. aan elkaar koppelen zodat onze bandbreedte groter wordt binnen ons netwerk. Dit noemen ze ook wel loaballancing of trunking misschien dat jullie hier wat mee kunnen en ons enig weg wijs kunnen maken. Vast bedankt voor de moeite.
Link naar reactie
Dat heeft dus niks met tunneling te maken. Clustering and >load >balancing at a site. These two things serve different functions. both make >a >site more available and reliable, however, clustering tends to be done >among >the servers themselves and load balancing is done by an outside device that >sort of "watches over" the servers and makes sure they don't get too busy >and >keeps them from being sent traffic when they are out of service. I think of >clustering as a pair of servers that act as one unit to the world. Each can >take over if the other has problems. They don't balance load. Ik denk dus dat je loadballancing wil doen, echter heb je hier dus een device voor nodig. Dit is wat ik ervan oppik na wat zoeken op internet. Misschien heb je hier wat aan???: http://www.loadbalancing.net/ [ Dit bericht is bewerkt door: Venzent op 2002-03-28 12:34 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...