anoniem Geplaatst: 26 maart 2002 Delen Geplaatst: 26 maart 2002 Geachte computer deskundigen, Op Novell 5.1 kan je met een simple progje een ip tunneling opzetten doormiddel van twee netwerkkaarten. Nu wil ik dit ook een win2k server toepassen, is hier een simple progje voor of een script ofzo. Ik wil hierover alles weten. Links zijn altijd welkom. Alvast bedankt voor de reacties. Een iets minder slimme IT'er Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 26 maart 2002 Als je VPN/IPsec gebruikt, maak je gebruik van tunneling. Dit is echter wat groots en ingewikkeld om "ffies" uit te leggen op deze manier Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 27 maart 2002 weet je toevallig een site waar uitleg wordt gegeven over dit onderwerp? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 27 maart 2002 weet je toevallig een site waar uitleg wordt gegeven over dit onderwerp? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 27 maart 2002 Zoeken op de bekende zoekmachines (VPN, setup, explain). Hier zal vast wel het 1 en ander te vinden zijn Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 28 maart 2002 Dit is niet wat wij zochten. wij willen in een NT 2000 server twee netweerkaarten. aan elkaar koppelen zodat onze bandbreedte groter wordt binnen ons netwerk. Dit noemen ze ook wel loaballancing of trunking misschien dat jullie hier wat mee kunnen en ons enig weg wijs kunnen maken. Vast bedankt voor de moeite. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 28 maart 2002 Dat heeft dus niks met tunneling te maken. Clustering and >load >balancing at a site. These two things serve different functions. both make >a >site more available and reliable, however, clustering tends to be done >among >the servers themselves and load balancing is done by an outside device that >sort of "watches over" the servers and makes sure they don't get too busy >and >keeps them from being sent traffic when they are out of service. I think of >clustering as a pair of servers that act as one unit to the world. Each can >take over if the other has problems. They don't balance load. Ik denk dus dat je loadballancing wil doen, echter heb je hier dus een device voor nodig. Dit is wat ik ervan oppik na wat zoeken op internet. Misschien heb je hier wat aan???: http://www.loadbalancing.net/ [ Dit bericht is bewerkt door: Venzent op 2002-03-28 12:34 ] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen