Ga naar inhoud

Internet en E-mail


anoniem

Aanbevolen berichten

Om je te helpen zullen we ff wat meer info nodig hebben. Hoe maak je verbinding met Internet? Is dat op 1 PC en dan door middel van router software (internetverbinding delen, Winroute, Wingate, Sygate) met de andere PC het internet op? Dan zal de eerste PC inderdaad aan moeten staan. Dit is op te lossen door een aparte router neer te zetten. Die prik je in je hub, daar gaan ook de 2 PC's in en je kunt onafhankelijk van de ene PC op internet. Outlook Express doet het niet. Wat doet het niet dan? Geen verbinding met de mailserver? Probleem met verzenden, ontvangen, of allebei?
Link naar reactie
Het probleem om de internetverbinding via mijn cliënt P.C. te starten heb ik voor elkaar gekregen. Alleen is mijn probleem: "Hoe moet ik in Outlook TCP/IP adressen toewijzen om e-mails te kunnen ontvangen". Ik moet dus hetzelfde resultaat kunnen behalen via mijn cliënt P.C. wanneer ik E-mails verzend/ontvang als ik deze verzend en/of verstuur via mijn server. Simpel gezegd, hoe kan ik e-mailen via mijn cliënt P.C. (ik maak gebruik van een UTP-cross Cat. 5, geen HUB dus) Groetjes, Helga
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...