Ga naar inhoud

Zelfde mp3 afspelen op meerdere compu's in een netwerk


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik wil graag op meerdere computers in het netwerk muziek gelijktijdig afspelen. Een soort thuisradio dus. Weet iemand met welk programma of hoe ik dit kan doen? De bedoeling is dat bijvoorbeeld één computer bepaalt welke mp3 gespeeld wordt en dat dit dan vervolgens ook op de andere computers gelijktijdig te horen is. [ Dit Bericht is bewerkt door: JMMvandenHeuvel op 2002-02-06 16:02 ]
Link naar reactie
[quote:c2c061e9b2] Op 07-02-2002 7:56, schreef Skyclad: P.S. MP3 via het netwerk afspelen is niet goed voor de performance van het netwerk. [/quote:c2c061e9b2] Klopt, maar als je een 100mbit netwerk hebt thuis en het betreft alleen een thuisnetwerkje, dan maakt het niet zoveel uit. Ik zelf heb ook mijn mp3's op de server staan die tevens via internet bereikbaar is, en die draai ik dan ook vanaf de server als ik op mijn eigen machine zit.
Link naar reactie
[quote:9705b69570] Op 07-02-2002 10:53, schreef Bullboom: Dat bedoelt ie niet! Hij wil op een pc een mp3-tje aanklikken en vervolgens moet dit via de speakers van alle pc's in het netwerkt te horen zijn. Alle pc's in elke ruimte moeten dus dit mp3tje tegelijk afspelen. Soort van Super dolby surround :grin: Dit lukt volgens mij niet. [/quote:9705b69570] Dat had ik ook wel door dat hij dat niet bedoeld, maar ik haakte enkel ff in op die reactie :wink: Afijn, dit kan idd niet dat ik weet, maar snap ook niet helemaal waarom je dit zo zou willen?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...