Ga naar inhoud

Internet traag met getweakte Alcatel Modem


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb vorige week mijn modem getweakt, omdat ik er bij sommige programma's iedere 10 min. uitgeknikkerd werd en omdat k dan weer opnieuw moest inbellen. Dat schoot ook niet op! ( dit inbellen was alleen in die programma's he) Maar nu is mijn internet supertraag. MOet echt geluk hebben als ik een download heb van 30 Kb/s. Terwijl ik Fast ADSl heb. Heb ik iets verkeerd ingesteld op de modem ofzo, of wat is er aan de hand? Mijn modem heeft nog het gewone IP adres 10.0.0.138 en mijn netwerk staat ingesteld op 10.0.0.151 en verder. Wat is er mis. Alles werkt wel voor de rest. Alvast bedankt! Groeten,
Link naar reactie
  • 4 weken later...
hey moet zeer zeker 10.0.0.150 zijn ja. plus de netwerkkaart die verbonden is met de adslmodem moet op 10 half duplex staan, no matter what.. nog iets.. ik belde altijd met de mxstream helpdesk als ik een probleem had, en zij hebben mij dus totdusver altijd zeer goed geholpen! ze legden pas de hoorn neer als ik weer internet had! zelfs het probleem 4 keer per uur eruit geknikkerd te worden had ik ook. en weet wat de oplossing was? Nieuwe besturingssysteem, want er waren corrupte files gevonden die essentieel waren voor in dit geval Win98Se.. ja ja ik had een illegale.. nu heb ik Win2kPro.. awesome smooth! enne 10.0.0.138 is niet echt een ipadres, je bedoelt dus 10.0.0.138 pc1 neem ik aan? [ Dit bericht is bewerkt door: addp op 2002-04-28 22:13 ]
Link naar reactie
  • 4 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...