anoniem Geplaatst: 15 maart 2013 Delen Geplaatst: 15 maart 2013 hoe krijg ik bestanden terug op mijn nas die ik per ongeluk gewist heb want ik dacht dat zit in de prullebak. is er een tool voor????? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 15 maart 2013 Probeer het eens met Recuva. Freeware. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 17 maart 2013 [quote:8acf597f4f="PC1"]Probeer het eens met Recuva. Freeware.[/quote:8acf597f4f] In kan met deze programma's niet op het netwerk dus kan ik niet bij de Nasdaq komen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 17 maart 2013 Dat is met bijna geen enkel programma zo. Dus de harde schijf uit de NAS halen en op je pc aansluiten, direct of in een doosje (USB). Mijn ervaringen zijn erg goed moet Getdataback, niet gratis. Wel: je moet weten of je NAS-schijf een FAT of NTFS type is. Er is een trial: http://www.runtime.org/data-recovery-software.htm Pas op dat een programma geen wijzigingen aanbrengt aan je schijf en doe er nu verder helemaal niks meer mee anders loop je het risico dat het nog erger wordt. Er is een kans dat je alles kwijt bent, server schijven hebben geen prullenbak, dus het is de vraag hoe het verwijderen gebeurd is? Meestal wordt de naam v/h bestand veranderd in bestand.xxx naar ?bestand.xxx en dat wordt door de software meestal wel herkend. Dat weet ik voor een NAS dus niet. Neem de juiste trial en hang je schijf aan de pc en je weet het of het wat opleveren gaat. Anders wordt het proberen met een ander programma. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen