Ga naar inhoud

dl 380 G6


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Wij hebben hier een dl 380 G6. Maar nou heb ik een vraag. wij hebben de volgende raid controller HP Smart Array P410i/zero memory controller. Nou wil ik 4 raid configuraties maken (mirror) kan dit met deze controller? Want hij zegt dat ik niet meer logical schijven kan aanmaken terwijl ik pas 2 raid configuraties heb
Link naar reactie
De Smart Array P410 kan tot 12 logische schijven aansturen, maar ik kan me best voorstellen je hier 512MB geheugen en een BBWC kit voor nodig hebt. Ik kan in het HP Product Bulletin niet vinden of er maar 2 logical drives ondersteund worden als je geen 512MB/BBWC hebt. Het is overigens nooit verkeerd om hierin te investeren, aangezien je met een dergelijke kit extra mogelijkheden krijgt (zoals online je array en logical disks uitbreiden en online RAID level migratie), plus de performance alleen maar ten goede komt.
Link naar reactie
[quote:1de1573a39="geldermalsen"]Ik heb het ook even na gezocht en de gene die ik heb is maar voor 2 logical schijven. Dus ik heb de P410 512 mb BBWC besteld :)[/quote:1de1573a39] Je hebt dan toch wel alleen de 512MB/BBWC kit besteld en niet een hele nieuwe P410 controller? Scheelt namelijk een hoop geld.
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...