anoniem Geplaatst: 30 oktober 2005 Delen Geplaatst: 30 oktober 2005 Goewndag es eem. Heb kerio net geinstalleerd, alle poorten opengezet in router en firewall, (alles wat in dat rijtje stond ) maar nu kan ik geen mail verzenden hij geeft de volgende error: http://83.116.212.116/mail.JPG Weet iemand hoe dit kan? Ik kan wel mail sturen naar dat adres, dus pop3 doet het wel, wie weet waar dit aan kan liggen? Alvast Bedankt Dirk Jan Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 31 oktober 2005 welke account welke smtp? welke poort? :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 31 oktober 2005 [quote:043ee7c499="Security"]welke account welke smtp? welke poort? :wink:[/quote:043ee7c499] dirkjan@83.116.212.116, mn eigen smtp server, poort 25 tcp Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 31 oktober 2005 als je als smtp je standaard ISP smtp opgeeft werkt het dan wel? :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 31 oktober 2005 Om te beginnen krijg ik geen plaatje te zien als ik op de link klik. Ten tweede kun je geen IP-adressen gebruiken als e-mailadres... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2005 De melding is: cannot connect to remote host. Ik wil niet de smtp van mn profider gebruiken, maar een eigen smtp host, zodat ik zelf mn eigen email adressen kan aanmaken met mn ip adres. Email met ip adres lukt wel, want krijg wel mail binnen, kan alleen niet verzenden Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 3 november 2005 Als je bedoelt dat het alleen is voor interne mail (dus binnen je netwerk), dan moet je sowieso je interne IP gebruiken (waarschijnlijk iets als 192.168.x.y). Je externe IP adres is meestal (zonderproxy) niet intern te bereiken... Maar idd, ip adres in mail is, zeg maar, ongebruikelijk... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 3 november 2005 [quote:433b865907="rolfb"]Als je bedoelt dat het alleen is voor interne mail (dus binnen je netwerk), dan moet je sowieso je interne IP gebruiken (waarschijnlijk iets als 192.168.x.y). Je externe IP adres is meestal (zonderproxy) niet intern te bereiken... Maar idd, ip adres in mail is, zeg maar, ongebruikelijk...[/quote:433b865907] Maar als ik een domein intyp kan hij nog geen mail verzenden (ontvangen ook niet maar dat is logisch) Krijgt ie precies het zelfde. Maar ik kan wel ontvangen via mn ip mail dus, het zal wel kunne, maar ik bedoel het niet intern, extern bedoel ik :) Groeten dirk jan Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen