Ga naar inhoud

smtp server doet vreemd


anoniem

Aanbevolen berichten

Goewndag es eem. Heb kerio net geinstalleerd, alle poorten opengezet in router en firewall, (alles wat in dat rijtje stond ) maar nu kan ik geen mail verzenden hij geeft de volgende error: http://83.116.212.116/mail.JPG Weet iemand hoe dit kan? Ik kan wel mail sturen naar dat adres, dus pop3 doet het wel, wie weet waar dit aan kan liggen? Alvast Bedankt Dirk Jan
Link naar reactie
[quote:433b865907="rolfb"]Als je bedoelt dat het alleen is voor interne mail (dus binnen je netwerk), dan moet je sowieso je interne IP gebruiken (waarschijnlijk iets als 192.168.x.y). Je externe IP adres is meestal (zonderproxy) niet intern te bereiken... Maar idd, ip adres in mail is, zeg maar, ongebruikelijk...[/quote:433b865907] Maar als ik een domein intyp kan hij nog geen mail verzenden (ontvangen ook niet maar dat is logisch) Krijgt ie precies het zelfde. Maar ik kan wel ontvangen via mn ip mail dus, het zal wel kunne, maar ik bedoel het niet intern, extern bedoel ik :) Groeten dirk jan
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...