Ga naar inhoud

programma om asp sites te zien


anoniem

Aanbevolen berichten

Beste allemaal, Weet er misschien iemand een programma waarmee ik sites kan bekijken die in het formaat asp staan. Ben namelijk bezig een site te bouwen, waarin het menu in asp is gemaakt, ivm het zoeken door de pagina's heen. Ik las net iets op internet over "Windows Personal Webserver" & ISS Internet Information Server. Heb zelf Windows Home editie en die ziet ze standaard niet. Nu al spijt dat ik geen Prof.versie heb, want die doet het volgens mij wel. Hoor wel of iemand zo'n prog. heeft, hopelijk is het ergens te downloaden. Groeten Jack
Link naar reactie
Standaard is IIS niet meegeleverd met XP Home, maar op internet zijn verschillende sites te vinden die uitleg geven over hoe IIS alsnog toe te voegen. Bijvoorbeeld hier: http://www.multidesk.be/faqs/000105/ Zojuist even zelf doorgelezen. Ik zou niet een "normale" account gebruiken voor het draaien van IIS, maar hiervoor de [i:e18ec06653]IUSR_[/i:e18ec06653] gebruiken. Deze is hiervoor bedoeld (laat IIS het wachtwoord bepalen).
Link naar reactie
Het lijkt allemaal heel makkelijk, maar heb het geprobeert via de site hoe het er staat omschreven. Het gaat allemaal goed tot het punt "windows onderdelen toevoegen en verwijderen". IIS van 16 mb staat bij mij in het rijtje er niet bij. Heb het bestand iis2.dll verplaatst naar de map c:/windows/system32/setup Het bestand iis2.inf heb ik verplaatst naar de map c:/windows/servicepackfiles/i386, dit omdat het bestand Sysoc.inf ook bij mij in deze map staat. Heeft iemand enig idee? Of zijn er nog andere mogelijkheden om IIS te instaleren? Gr Jack
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...