anoniem Geplaatst: 18 januari 2003 Delen Geplaatst: 18 januari 2003 beste lezer, ik wil met simple server www een kleine webserver opzetten en bereikbaar maken via @home. maar ik heb ergens gelzen dat @home de standaard webserver poort blokkeerd (poort 80) als dit zo is hoe kan ik dna met simple server www een webserver opzetten op een andere poort. zijn er nog andere gratis webserver programma's waar meer mee kan? Twan Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 januari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 18 januari 2003 Iedere webserver zal wel zo'n mogelijkheid hebben om de poort ergens in te stellen... Let wel dat het draaien van een server niet mag volgens de voorwaarden van @Home en ze je dus af kunnen sluiten als ze erachter komen... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 januari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 19 januari 2003 we draaien ook een router, dat mag ook niet... hbe je een beter programma dat we kunnen gebruiken? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 januari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 19 januari 2003 Ik zou voor Apache gaan, is niet echt makkelijk, wel erg goed (de beste naar mijn mening). Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 januari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 19 januari 2003 en waar kan ik deze downloaden? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 januari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 19 januari 2003 [quote:9d3ba3bd61="twanscholten"]en waar kan ik deze downloaden?[/quote:9d3ba3bd61]Weleens van Google gehoord? :-? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 januari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 19 januari 2003 strak plan Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 januari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 20 januari 2003 misschien stom maar probeer poort :8080 dat kan volgens mij ook en die blokke ze waarschijnlijk niet. vergeef me als het niet zo is :oops: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen