Ga naar inhoud

Beethe traag soms


anoniem

Aanbevolen berichten

oke oke, Alles is gelukt en mijn netwerk werk op zich best goed en daarvoor wil ik iedereen bedanken. Maar ja, een newbie als mij blijft met vragen. Mijn internet via de server en dan naar de router werkt soms traag en het blijkt een probleem te zijn bij de server. het lijkt alsof hij een bepaalde tijd nodig heeft om een dns query die hij forward naar de router, uit te voeren. Echter komt pagina dan wel in een keer in zijn geheel op het scherm bij de client te staan of grotendeels, echter duurt dit langer dan normaal. Heeft dit iets te maken met 'recursion' of iets anders? Alvast bedankt, Webje. PS: Weet iemand een pagina waar ik info kan vinden over vpn/w2k???
Link naar reactie
Zelf had ik ook veel last van trage reacties. Hiervoor heb ik de volgde dienen gedaan. 1. Iedereen een vast ip nummer gegeven (was eerst dhcp) 2. Vast dns op clients ingesteld. 3. In netwerk omgeving voorkeur opties uitgeschakeld. 4. Internet verbinding rechtstreeks naar de router. 5. Servicepacks om zowel server, clients als router (firmware). Nu is het supersnel. Misschien kan je er iets mee.. Succes..
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...