Ga naar inhoud

proxyserver aan router?


anoniem

Aanbevolen berichten

hallo allemaal, ik wil een proxy-server gaan maken om internet harder te laten lopen. met het programma (duits) jana server [url=http://www.janaserver.de/en/]klik hier om naar de site te gaan[/url] omdat mijn ouders gescheiden zijn en ik niet altijd bij men vader ben, wil ik niet dat deze dag en nacht aanstaat. mijn vader vind dit goed op de voorwaarde dat inter net het ook doet zonder dat deze computer continu aanstaat. dit is wat ik wil: modem ---->> router router------>> printer router------>> computers (3 stuks) router------>> proxy ik wil dus de proxy op de zelfde poort hangen als de pc's en em kunnen uitschakelen zonder dat internet weg is (------ = een verbinding) kan dit / werkt dit? ik wil dit i.v.m. de energie besparing. en als dit al lukt, hoe stel het alles dan in? alvast bedankt, Twan
Link naar reactie
[quote:361bd22c79]Als de pc's via de proxyserver het internet opgaan, maar je zet de proxyserver uit, dan zullen de pc's het internet niet op kunnen, wat je misschien kan doen is om middels een registerimport dit snel om te schakelen. [/quote:361bd22c79] maar ik wil dus dat de pc's pages kunnen zoeken op de proxy maar als deze uitstaat dat de pc's dan doorgelinkt worden naar het "echte" internet
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...