anoniem Geplaatst: 1 november 2002 Delen Geplaatst: 1 november 2002 ik heb een amd thunderbird 1200+ met windows 98 en een pentium II 350 en wil hier een netwerkje tussen gaan maken! welke hardware heb ik nodig om een niet te duur netwerk te gaan maken! het moet heel makelijk blijven omdat me broer er niet veel van snapt en dus moet ik alles heel makkelijk kunnen maken! met vriendelijke groet karel A.K.A kereldebom Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 november 2002 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2002 [quote:2cde840cbe="kereldebom"]school?.... begin er nooit aan![/quote:2cde840cbe] Dat zie ik. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 november 2002 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2002 Zitten jullie in hetzelfdehuis? Zo ja, dan is de eenvoudigste manier 2 netwerkkaartjes en een aantal meters UTP kabel (een CROSS cable welteverstaan.) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 november 2002 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2002 mm en als ik nu in hetzelfde huis zit en allebei een netwerkkaart erin heb zitten , welk programma zou ik dan moeten gebruiken om mijn printer/scanner/cd-brander te delen? 2 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 november 2002 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2002 Dat programma heb je waarschijnlijk al. Dit is het programma "vensters". Het wordt per jaar opnieuw uitgebracht en ik geloof dat ze nu op versie xp zitten, maar dat weet ik niet zeker. Het kan zijn dat je een oudere versie hebt ik geloof uit het jaar 98. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 december 2002 Auteur Delen Geplaatst: 9 december 2002 [img:a3038fee20]http://forum.computertotaal.nl/phpBB/templates/ct/images/lang_dutch/icon_edit.gif[/img:a3038fee20] Heeft niets met het topic te maken. E.G. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen