Ga naar inhoud

apache down


anoniem
[[Template core/front/global/follow is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]

Aanbevolen berichten

Ik heb op mijn kinux machine apach draaien maar tot gisteren heeft het gewerkt maar vandaag reageerd mijn browser niet meer op het locale domein.... heb server herstart, maakt nix waar zou dit aan kunnen liggen? en... kan iemand mij mischien mij een httpd.conf script geven waar alle instellingen duidelijk onder elkaar staan (en ziet zoals bij mijn suse met veel tekst erdoorheen) b.v.d. Erik
Link naar reactie
Doe eens een poort scan op die machine. Staat port 80 open ? Gebruik je ssl ? Staat port 2002 open dan heb je een probleem want dan heb je een virus. Staat er in /tmp/ het bestand .bugtraq (hidden bestand) ? Kun je lokaal op de webserver met lynx ofzo ? Heb je de server aan het internet hangen ? Controleer wat er in je error_log staat van apache.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

[[Template core/front/global/follow is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]
×
×
  • Nieuwe aanmaken...