anoniem Geplaatst: 20 september 2002 Delen Geplaatst: 20 september 2002 Ik heb op mijn kinux machine apach draaien maar tot gisteren heeft het gewerkt maar vandaag reageerd mijn browser niet meer op het locale domein.... heb server herstart, maakt nix waar zou dit aan kunnen liggen? en... kan iemand mij mischien mij een httpd.conf script geven waar alle instellingen duidelijk onder elkaar staan (en ziet zoals bij mijn suse met veel tekst erdoorheen) b.v.d. Erik Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 20 september 2002 Doe eens een poort scan op die machine. Staat port 80 open ? Gebruik je ssl ? Staat port 2002 open dan heb je een probleem want dan heb je een virus. Staat er in /tmp/ het bestand .bugtraq (hidden bestand) ? Kun je lokaal op de webserver met lynx ofzo ? Heb je de server aan het internet hangen ? Controleer wat er in je error_log staat van apache. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 20 september 2002 Immidels werkt i weer maar dat kan geloof ik morgen weer over zijn.... soms wel...soms niet ehhh... hoe maak ik met linux een poortscan :lol: de webserver functioneerd alleen locaal en kan hem op dit moment met mozilla benaderen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 22 september 2002 Ik heb nu linux omredene opnieuw moeten instaleren, maar nu krijg ik apache helemaal niet meer aan het draaien... wat ik ook probeer ...help Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 22 september 2002 "Het werkt niet" zijn altijd de handigste omschrijvingen van een probleem... :roll: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen