Ga naar inhoud

Updates en Microsoft onderdelen worden niet geinstalleerd :(


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een probleem dat ik geen MS onderdeel kan installeren vanuit ADD/Remove software. Als ik bv Terminal Services wil installeren, loop het vast.. PC zelf niet maar ik moet met CTRL-ALT-DEL het ADD/Remove venster sluiten. Ook als bv www.windowsupdate.com en dan bv service pack 3 wil installeren loopt het installatie programma vast. Het is een windows 2000 Advanced Server, en zo kan ik er helemaal niets mee. :( Dit draait op een Dual Pentium 3 933 MHz
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Hoi, Wat voor hardware heb je in je server zitten? (Merken moederbord etc.) Heb je met de policies zitten spelen?? (Misschien te weinig rechten?) Hoeveel geheugen heb je in de server? Dit pakket is vrij zinig met hardware, maar als je geen rechten hebt houd het snel op met installeren.. Wat betreft het voorgaande bericht eerst SP1 en SP2 installeren is natuurlijk flauwekul... SP3 heeft namelijk altijd de voorgaande SP in zich.. Groetjes, Eric
Link naar reactie
  • 4 weken later...
Dit probleem had ik een half jaar geleden op een workstation. De software install /uninstall werkt niet meer.. als je doorgaat krijg je mem.. adres fouten te zien. Het probleem is dat een systeem dll defect of weg is. (overschreven) Zelf heb ik toen met norton utilities (repair) het opgelost. Het was ontstaan door software te installeren die niet voor win2000 bedoeld was. Bij het uninstallen van die software ging mijn dll fouten gegeven omdat het beschadigd was geworden.. Succes...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...