anoniem Geplaatst: 28 augustus 2002 Delen Geplaatst: 28 augustus 2002 Ik heb een probleem dat ik geen MS onderdeel kan installeren vanuit ADD/Remove software. Als ik bv Terminal Services wil installeren, loop het vast.. PC zelf niet maar ik moet met CTRL-ALT-DEL het ADD/Remove venster sluiten. Ook als bv www.windowsupdate.com en dan bv service pack 3 wil installeren loopt het installatie programma vast. Het is een windows 2000 Advanced Server, en zo kan ik er helemaal niets mee. :( Dit draait op een Dual Pentium 3 933 MHz Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 28 augustus 2002 Dat servicepak 3 niet geinstalleerd kan worden kan ook liggen aan de voorgaande updates, als de verkeerde zijn geinstalleerd ziet de servicepack het programma als een verkeerde versie. Oplossing: installeer eerst sp1 en sp2. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 28 augustus 2002 Ja maar dan zou er vast wel commentaar gegeven worden dat deze windows versie niet compatible is inplaats van spontaan crashen.... Oh ja Service Pack 2 is al geinstalleerd Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 8 september 2002 Hoi, Wat voor hardware heb je in je server zitten? (Merken moederbord etc.) Heb je met de policies zitten spelen?? (Misschien te weinig rechten?) Hoeveel geheugen heb je in de server? Dit pakket is vrij zinig met hardware, maar als je geen rechten hebt houd het snel op met installeren.. Wat betreft het voorgaande bericht eerst SP1 en SP2 installeren is natuurlijk flauwekul... SP3 heeft namelijk altijd de voorgaande SP in zich.. Groetjes, Eric Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 9 september 2002 Advies: installeer (nog) niet SP3!! Veel contact gehad met een aantal System Enigineers en die raden het allemaal af! Zou heel veel problemen geven die je liever niet wilt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 12 september 2002 Geen idee... Dit was al voordat ik kwam... Service Pack 3 hoef ik inderdaad niet te installeren maar ik kan bv ook geen services stoppen of starten.... Ik kan eigenlijk bijna helemaal niets installeren... Het blijft vaak in programma's hangen op "Updating system settings" of zoiets Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 4 oktober 2002 Dit probleem had ik een half jaar geleden op een workstation. De software install /uninstall werkt niet meer.. als je doorgaat krijg je mem.. adres fouten te zien. Het probleem is dat een systeem dll defect of weg is. (overschreven) Zelf heb ik toen met norton utilities (repair) het opgelost. Het was ontstaan door software te installeren die niet voor win2000 bedoeld was. Bij het uninstallen van die software ging mijn dll fouten gegeven omdat het beschadigd was geworden.. Succes... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 5 oktober 2002 Nou het geeft inmiddels niet meer.... Ik heb het netwerk 2 dagen plat gegooit en Windows opnieuw geinstalleerd.... Gelukkig hadden nog het Ascii bestand om alle gebruikers weer aan te maken.... Draait nou weer prima... Zelfs een stuk sneller.... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen