Ga naar inhoud

Proje gezocht voor terminal server


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, De bedoeling is als volgt: Een laptop (486, MSDOS, Win3.x) wil ik connecten aan een desktop (Win98). Hierbij wil ik dat de laptop als een thin client functioneert, dus dat het de hard- (oa. printer)en software van de desktop gebruikt. Daarbij moet het nog wel mogelijk zijn om gelijktijdig ook op de desktop zelf te kunnen werken. Wie weet hier een programma voor ? Of wie weet een andere/betere oplossing ?
Link naar reactie
[quote:61a5eff11f] Op 10-05-2002 20:58 schreef sjouken: Win98 eraf en Win2k Server erop. Hierin zit terminal-server. Of je kan de Win98 station overnemen met PCAnywhere oid, maar dat is niet je bedoeling [/quote:61a5eff11f] Maar is de remote desktopclient ook beschikbaar voor Windows 3.11? Volgens mij niet.
Link naar reactie
Als je met PCAnywhere bedoel.... Zo ver ik weet staat er een sectie op de CD voor draaien onder DOS, dus ik vermoed dat deze ook als client beschikbaar is. Ik heb geen zin om op de CD te gaan zoeken. (dit is trouwens versie 6 oid die ik hier heb) Deze werkte goed met Win9x en DOS maar sucks met NT Voor de citrix (terminal-sever) is er een Win3.x client beschikbaar
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...