Ga naar inhoud

ROUTER probleem (FTP SERVER) port fwr


anoniem

Aanbevolen berichten

mijn pc is gekoppeld aan een router maar nu kan ik geen ftp server meer draaien. Nu heb ik gehoord dat ik bij de instellingen van de router (linksys model no: BEFSR81) iet met port forwarding moet doen alleen snap ik er niks van hoe dat moet, kan iemand mij dat uitleggen of een goeie site geven waar dat omschreven staat? alvast bedankt gr. robin
Link naar reactie
Wij hebben hier ook een router (Vigor 2200W), de FTP werkt gewoon zonder dat je iets hoeft te doen, net als de HTTP. Als je spelletjes en dergelijke wilt gaan doen met een computer buiten het netwerk achter een router moet je zogenaamde poorten "openzetten" of "forwarden". Vigor routers hebben een website in het kastje waar je alles kan instellen (misschien dat jouw router ook zoiets heeft). Zoek ergens de Open Port Setup of Port Redirection Table of zoiets met poorten en forward poort 21 (FTP) naar jouw IP-adres. Als dat niet zo makkelijk kan of gaat kijk dan in de handleiding van de router, daar staat het vast in. Succes! [Edit] Hier is de link: http://www.linksys.com/support/support.asp?spid=58 . Kijk daar maar is, hoort bij je model router. [ Dit bericht is bewerkt door: Johan Stokking op 2002-04-30 17:19 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...