Ga naar inhoud

Welke configuratie heeft server Novell 4 nodig?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik ben helemaal nieuw in netwerk kennis. Heb een nieuwe fileserver nodig. Draait op Novell 4, 3 werkstations nu nog onder Windows 95 maar moeten geupgrade worden naar ..?.. Zou graag advies krijgen over configuratie die een betrouwbare server geeft. Nu heb ik een machine staan van 1998 Pentium 200, 32 mb, 4 gb mirror harddisk en het moederbord schijnt niet millennium proof te zijn waardoor systeem instabiel is. Ik wil bij nieuwe server dit graag proberen te voorkomen. Zijn er overigens ook nog liefhebbers die mij advies kunnen geven over het zelf assembleren van zo'n machine? Heel graag. Ik wil er zo veel mogelijk over weten. :???:
Link naar reactie