Ga naar inhoud

Bootdisk Smoothwall


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik wil smoothwall installeren op een computer die niet kan booten vanaf cd. Maar nou geeft die bootdiskette steeds een I/O error. De ene keer "error: 0x10" en soms ook "0x02". Heb Smoothwall nog een keer gedownload vanaf een andere server, maar met hetzelfde resultaat. Hoe moet ik nu Smoothwall installeren?
Link naar reactie
Ik heb een paar verschillende diskettes geprobeerd en ook een paar computers (P120 en P200) Maar iedere keer komt die stomme error. Probleem is eigenlijk dat de computer waar ik het op wil installeren in het bios wel de optie voor booten van cd heeft, maar hij doet het gewoon niet. Geen enkele cd. Andere computers booten wel netjes vanaf diezelfde cd's. Daarom wilde ik het dan maar via de diskette doen, maar die geeft dus een error en nu weet ik niet hoe ik Smoothwall op die computer moet krijgen. Op een andere computer installeren en dan de HD overzetten lukte ook niet goed. Ik weet het nu dus ff niet meer. Dus als iemand nog suggesties heeft... Server is een P200. met 2,1 GB HD en 32 mb RAM. Moet in ieder geval kabelverbinding delen. Printer zou ook leuk zijn. [ Dit Bericht is bewerkt door: Sjoerd Boerhout op 2002-03-03 22:18 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...