Ga naar inhoud

Telnet naar Win2K Pro


anoniem

Aanbevolen berichten

Nee, dat is wel goed, want ik kan wel op andere OS inloggen, als UNIX, niet op Win2k, krijg de foutmelding dat ik niet op het OS kan inloggen, omdat linux er niet mee overweg kan.....

Conclusie, WINDOWS SUX!!!!!!!!

quote:
Originally posted by MrLeeJohn: Ik denk dat jouw probleem niet de combinatie Linux-Win2k is, maar dat je ergens een principiele tcpip-fout hebt gemaakt. Welke kan ik zo niet bepalen natuurlijk.

Link naar reactie
  • 1 jaar later...
Heb je deze service dan wel ingeschakeld in Win2000? Ik heb XP maar mischien is het ongeveer hetzelfde... start>alleprogrammas>systeembeheer>services Nu krijg je een overzicht van alle services van win XP... Ergens staat telnet tussen, deze moet je activeren en voila!! P.S. Als de map systeembeheer niet in de map met progs staat moet je deze efe laten weergeven: ga naar het eigenschappen scherm van taakbalk en menu start (rechtermuisknop op taakbalk>eigenschappen) en ga naar het tabblad "menu start" klik op aanpassen en vervolgens tabblad "geavanceerd". Klik hier in de rij met opties aan dat je hulpprogrammas voor systeembeheer wilt weergeven... En als dit er niet staat dan...zucht... moet je het mischien instaleren.. p.s. ik gebruik XPpro [ Dit Bericht is bewerkt door: erikdekleijn op 2002-02-13 22:27 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...