Ga naar inhoud

Windows XP Home edition en NT Server 4.0


anoniem

Aanbevolen berichten

Geachte medeforumbezoekers, Ik heb twee vragen: 1. Kan Windows XP Home edition inloggen op een domein? 2. Zo ja, ons domein bevat (helaas) een & teken. Ik heb thuis geprobeert in te loggen maar dat lukt niet!! Het probleem is dat ik nieuwe werkstations wil aanschaffen met Windows XP (eventueel home edition). Mij lukt het tot dusverre dus nog niet. Kan iemand hulp bieden? Groeten, Ruud
Link naar reactie
Bedankt voor je reactie. Het is best wel jammer dat XP home edition niet kan inloggen op een domein. Ik heb al wel een beetje zitten vogelen met het zoeken naar een server binnen het netwerk en dat lukte wel. Ik kan dan half inloggen en mijn data van het station afplukken. Je kunt met een XP home edition dus alleen een pear to pear netwerkje (werkgroep) optuigen. Ik had ook problemen met XP prof met een domein met een & teken erin maar dat is inmiddels opgelost. Mijn NT Server stond in storing dus dat was het probleem. Ik dacht echt even dat XP niet met een & overweg kon in de domeinnaam. Gelukkig is dat niet het geval. Groeten, Ruud
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...