Ga naar inhoud

Probleem installatie WMP54G


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Deze week hebben wij een nieuwe computer aangeschaft, met daarop Windows Vista (64bits). Ik heb deze netwerkkaart (WMP54G) uit mijn oude PC gehaald, om deze vervolgens in de nieuwe PC te installeren. Het installeren hiervan lukt jammer genoeg niet. De installatie zou als volgt moeten verlopen: Stop de CD in de PC Installeer het programma, daarna wordt gevraagd om de computer af te sluiten en de netwerk kaart in de computer te bevestigen. Hierna de computer weer opstarten en er zal een nieuw scherm komen waar je je verbinding kunt instellen. Het installeren lukt en er wordt inderdaad gewoon gevraagd om de computer af te sluiten. Dit heb ik gedaan en de netwerkkaart bevestigd in de PC. Vervolgens start ik de computer weer opnieuw op, maar dan komt er helemaal geen scherm. Ik kan dus niet verder en zou niet weten waar dit aan ligt. Ik heb al vanalles geprobeerd, zoals het gebruiken van de Vista drivers, maar tot nu toe helpt nog niets. Ik zou niet weten wat ik nu nog kan doen, dus ik hoop dat jullie mij kunnen helpen:)
Link naar reactie
Iemand anders had hetzelfde probleem: En daar bof je me! Ik had net een kennis op msn die exact hetzelfde probleem had. Hij heeft het zo opgelost: - De chipsets van deze kaarten zijn gebaseerd op de Ralink chipsets. Ga naar deze site Ralink drivers en download de RT61+RT2500 drivers. -Laat de installer van Ralink draaien. -Hierna zal Vista om de drivers van de netwerkcontroller vragen. Dit is het moment dat je de drivers van de Linksys cd installeert! oh, die link is http://drivers.softpedia.com/progDownload/RAlink-RTRT-Download-17575.html (knippen/plakken ging niet goed)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...