Ga naar inhoud

WIFI USB Adapter IOMEGA Screenplay PRO HD


anoniem

Aanbevolen berichten

ik heb een IOMEGA Screenplay PRO HD maar geen internet in de buurt van de Screenplay. WIFI ligt dus voor de hand. Iomega noemde tot enige tijd gelden 3 'supported adapters' op hun site. Totaal onbekende merken wat mij betreft. Hun eigen 'WIFI dongle' was niet op voorraad, dus heb ik een BELKIN USB WIFI adapter gekocht. Maar die werkt niet met de Screenplay. HEt roept bij mij toch vragen op wat dan het verschil zou zijn tussen 'mijn' Belkin en de Dongle van Iomega en of ik de Belkin niet aan de praat zou kunnen krijgen. De Screenplay heeft zeer weinig instelmogelijkheden. FOutmelding is No SSID found. Heeft iemand een tip?
Link naar reactie
Dit zijn de supported WiFi adapters: Zegt dit iemand iets? Zijn dit een speciale types? ScreenPlay™ Pro HD — Supported WiFi Adapters Vendor Model Trendnet TEW424UB(USB) Edimax EW-7316UG (11g USB) Encore ENUWI-G(USB dongle) DHCP staat aan. Hardwired werkt het wel. Er is geen webinterface (volgens mij) bij de Screenplay, dus ik kan heel weinig instellen. Ik zie geen optie om te pingen. Pas wanneer een netwerk gevonden wordt, komen verdere instellingen naar voren.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...