Ga naar inhoud

Help: ethernet Kabel aansluiten op Xbox lukt niet!


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik wil met een ethernet kabel via een draadloze router verbinding maken met xbox live. De draadloze router heeft 4 ethernet uitgangen, maar de xbox geeft elke keer aan dat ''disconnected''. Weet iemand mischien waar dit aan ligt of hoe ik wel verbinding kan maken met de xbox, met deze kabel. Mvg Pieter Paul p.s: De draadloze router is van Linksys
Link naar reactie
beetje laat, maar heb je de kabel al geprobeerd op een computer oid? als hij dan ook niet werkt is de kabel kaduuk. en heb je de kabel zelf gemaakt (zelf de stekker erop geknepen)? dat gaat namelijk nog wel eens fout. (ik spreek uit ervaring). ze schuiven heel vaak net iets verkeerd oid. en je moet de uiteinden WEL strippen. klinkt misschien logisch maar ik had een kennis die zei dat het niet nodig was omdat de tang tijdens het knijpen de isolatie al sloopt door de pinnen van de stekker er doorheen te drukken. en maak je gebruik van een passieve splitter ergens. daar had ik ook problemen mee. ik had een 1 naar 4 ethernet splittertje bij de formido gehaald. 1 apparaat werkte prima, maar zodra ik me pc en me playstation allebei op internet zetten werd het een chaos en had ik helemaal geen internet meer.
Link naar reactie
[quote:0362673589="timberleek"]beetje laat, maar ..... en je moet de uiteinden WEL strippen. .[/quote:0362673589]En dat moet je nou juist niet doen. De klemmetjes zijn er voor gemaakt om door de isolatie heen te drukken. De adertjes zijn veel te dun en daardoor te kwetsbaar om te strippen. Alleen je moet een en ander wel zorgvuldig doen, in één keer goed aanknijpen met de juiste tang. Echt lariekoek dat strippen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...