Ga naar inhoud

Wachtwoord instellen bij hidden share


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik wil in een netwerk mijn laptop benaderen vanuit een desktop-pc. Beide systemen draaien WXPhome. Ik heb een hidden share gemaakt op de laptop (C$) Op de desktop heb ik de volgende regel gemaakt. [b:aea82155a9]net use z: \\laptop\C$[/b:aea82155a9] Dat werkt verder prima. Ik wil nu de verbinding beveiligen met een wachtwoord. Wat moet ik nog aan die regel toevoegen? Ik begrijp de uitleg van Windows als je [b:aea82155a9]net use ?[/b:aea82155a9] intypt dus totaal niet. Heb wel van alles geprobeerd, maar de verbinding was telkens zonder wachtwoord te benaderen.
Link naar reactie
Rechten kan je niet uitdelen in de homeversie. Alleen in de pro-versie, en dan moet je ook nog NTFS hebben. Bij mij is dus FAT32, én de home versie. Mag ik verder niet aankomen. Daarom vraag ik naar de juiste manier om in de regel [b:2570490d9a] net use enz.[/b:2570490d9a] in te vullen dat je een wachtwoord wil als je naar je share gaat. Had gehoord dat dat moet kunnen met deze regel.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...