Ga naar inhoud

Aanleg Versatel internet en tv voorziening


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik ben geinterresseerd in het voetbalpaket van versatel. Op hun site staat: "Een monteur komt langs om alles te installeren. Hij plaatst twee kastjes in je huis. Een kastje waar de telefoonlijn je huis binnenkomt (het Multimedia Modem) en een kastje bij je televisie en stereo-installatie (de Digitale Decoder). Vervolgens sluit hij je computer en je tv aan op die kastjes en kun je voetbal kijken op je tv en internetten op je computer. Wij nemen je dus alle technische zorgen uit handen. Voetbal kijken en internetten kan tegelijkertijd, maar kan ook los van elkaar. Je computer hoeft dus niet aan te staan wanneer je voetbal kijkt." Mijn vraag is nu: waar worden er nu kabels aangelegd? Bij mijn pc is een bestaande gewone telefoonaansluiting. Wordt gebruik gemaakt hiervan of loopt er een nieuwe kabel vanaf het multimediamodem naar mijn pc. Het zelfde geldt voor de verbinding tussen multimediamodem en tv. Komt daar een kabel tussen? Of wordt e.e.a. draadloos geinstalleerd? Ik vind het namelijk bezwaarlijk als er allerlei kabels vanaf mijn meterkast naar de voorzienigen getrokken moeten worden. Heeft iemand ervaringen hiermee?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...