Ga naar inhoud

Welke Wireless 11G router heeft een flink bereik?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik ben op zoek naar een goede wireless router met een WAN poort voor mijn ethernet (kabel)modem en een aantal 10-100m LAN poorten, die ik met een switch verder uit kan breiden. Wel moet het een 54M (of 108M) wireless gedeelte zijn, wat een flink vermogen de lucht instuurt. Nu heb ik een aantal Senao 200mw Accesspoints gezien, maar deze zijn volgens mij nergens meer te vinden en bovendien 11b. Weet iemand een goede 11G router die 100mw (of misschien zelfs 200mw, ..ja ik weet dat dit niet mag in NL..) de lucht instuurt? Ik zal mijn zelfvergaarde opties binnenkort ook bijposten, maar als iemand dé tip heeft??
Link naar reactie
[quote:1357669fda="S0epkip"]Ik ben op zoek naar een goede wireless router met een WAN poort voor mijn ethernet (kabel)modem en een aantal 10-100m LAN poorten, die ik met een switch verder uit kan breiden. Wel moet het een 54M (of 108M) wireless gedeelte zijn, wat een flink vermogen de lucht instuurt. Nu heb ik een aantal Senao 200mw Accesspoints gezien, maar deze zijn volgens mij nergens meer te vinden en bovendien 11b. Weet iemand een goede 11G router die 100mw (of misschien zelfs 200mw, ..ja ik weet dat dit niet mag in NL..) de lucht instuurt? Ik zal mijn zelfvergaarde opties binnenkort ook bijposten, maar als iemand dé tip heeft??[/quote:1357669fda] Het verschil tussen 100 milliwatt en 200 milliwatt is "maar" 3 dbm dus verwacht geen wonderen. Bereik vergroten doe je met antenne techniek. Seano levert een wireless 54g router met 79 milliwatt en een 54g Acces point met 100 miliwatt. Aangezien de regel geldt, hoe groter de afstand hoe lager de verbindings snelheid, heeft seano dus geen 200 milliwatt 54g op de markt gezet, maar dit beperkt (logischer wijze) tot de 11b versie.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...