Ga naar inhoud

Kan WEP niet invoeren


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een draadloos netwerk met internet via een wireless speedtouch modem/router en alles werkt normaal en ik wou nog een pc toevoegen aan het netwerk dus ik koop een wireless 54mpbs pci netwerk adapter. ik heb die daarna geinstalleerd, prog opgestart om te configgen en hij ziet het netwerk met ssid en al, dus ik wil connecten met het netwerk en hij vraagt om de wep. tot nu toe is alles normaal maar dan komt het probleem. ik heb een wep van 26 tekens, dus 128bits hexadecimaal. ik kan echter wanneer ik 128bits hexadecimaal selecteer maar 13 tekens invoeren, net alsof hij blijft hangen op 64bits hexadecimaal. heeft iemand enig idee hoe dit kan (software bug mss?) en is er een andere manier om met de router te connecten dan met dit progje van sitecom?
Link naar reactie
[quote:bda824e2ea="praatpaal"]Ik denk dat je met de tool van Sitecom per ongeluk ASCII hebt opgegeven, dan kan het kloppen dat je maar 13 tekens in kan voeren. Wanneer je een ASCII code van 13 tekens converteert naar HEX, dan zul je zien dat het er 26 zijn.[/quote:bda824e2ea] nee, dat is juist het probleem. wat ik ook selecteer, hex ascii of nogwatanders, het blijft max. 13 tekens
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...