Ga naar inhoud

Ervaring met MSI router


anoniem

Aanbevolen berichten

Okee, besteld. Maar nu zie ik bij de specs ondermeer staan: One 10/100 Mps WAN RJ45 port to connect ith DSL/cable modem for broadband Internet access. Betekent dit nu dat ik niet mijnADSL lijntje van de splitter rechtstreeks op deze router kan aansluiten omdat er geen modem inzit of toch niet ? Stel dat ik een apart modem nodig heb hoe gaat dat inzijn werk dan of kan ik mijn E-tech router/adsl modem gebruiken? Eigenlijk snap ik het niet zo goed meer!
Link naar reactie
Alsof de duiver er mee speelt, modem/router stuk! Een multi Pcmodem van E-tech, net buiten de garantie(2 jaar). Volgens de E-tech helpdesk gaan ze vaak kapot na 2/2,5 jaar! Ik heb nu een ADSL modem van sitecom eraan hangen(10 jaar garantie), installatie was echt 5 min, daarna router van Msi eraan, onmiddellijk op alle Pc's internet(bedraad) en ook draadloos was een fluitje van een cent. Alleen mijn draadloze module op de laptop ondersteunt geen wpa alleen maar wep :evil:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...