Ga naar inhoud

netwerk kaart weg?


anoniem

Aanbevolen berichten

ik heb sinds 3 weken 'n nieuw moederbord (asus a8v) met onboard LAN (marvel gigabit 88E8001), werkte prima maar sinds ik mijn totale hd geformateerd had om alles op nieuw te installeren werk mijn netwerk kaart niet meer. alle besturings systemen zeggen dat de kabel niet verbonden is, als ik de kabel in 'n andere computer inplug werk die daar wel dus aan de kabel/router/modem ligt het niet. ik hoop dat ik dit kan oplossen want ik heb weinig zin om die mobo er weer uit te halen en terug te sturen zowel win98,win2000,winxp kunnen geen verbinding maken (marvel drivers zijn correct geinstalleerd knopix en linux ubuntu kunnen geen netwerk kaart vinden dus het lijkt erop dat deze defect is :( zijn er nog andere dingen die ik kan proberen?
Link naar reactie
[quote:bc194cbf8f="Butters"]ik heb sinds 3 weken 'n nieuw moederbord (asus a8v) met onboard LAN (marvel gigabit 88E8001), werkte prima maar sinds ik mijn totale hd geformateerd had om alles op nieuw te installeren werk mijn netwerk kaart niet meer. [/quote:bc194cbf8f] Heb je dit al getest met de [url=http://support.asus.com/download/download.aspx?Type=All&model=A8V%20Deluxe]diagnostiche software van de onboard LAN?[/url]
Link naar reactie
[quote:bb93014c36="jolo"][quote:bb93014c36="Butters"]ik heb sinds 3 weken 'n nieuw moederbord (asus a8v) met onboard LAN (marvel gigabit 88E8001), werkte prima maar sinds ik mijn totale hd geformateerd had om alles op nieuw te installeren werk mijn netwerk kaart niet meer. [/quote:bb93014c36] Heb je dit al getest met de [url=http://support.asus.com/download/download.aspx?Type=All&model=A8V%20Deluxe]diagnostiche software van de onboard LAN?[/url][/quote:bb93014c36] waar moet ik zoeken, ik zie alleen drivers en bios updates, geen diagnostiche software, althans dat kan ik niet zo snel vinden op deze pagina's
Link naar reactie
[quote:24ad3fa598="praatpaal"]Hoe wordt hij overigens in apparaatbeheer weergegeven?[/quote:24ad3fa598] in win2000 "dit apparaat werk correct" alleen is er dus 'n melding dat mijn netwerk niet verbonden is knopix kan geen netwerk kaart vinden mandriva ook niet ik heb dit probleem nadat ik mandriva heb geinstalleerd en na deze topic dacht ik dat dit wel eens het probleem zou kunnen zijn[url]http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=150861[/url]
Link naar reactie
[quote:2a8ad186fe="Butters"] waar moet ik zoeken, ik zie alleen drivers en bios updates, geen diagnostiche software,[/quote:2a8ad186fe]De diagnostische software zit bij de Marvell LAN Driver. Als je die zip bestand uitpakt, dan bevind zich in de map Marvell een map DOS Diagnostics, met daarin een yukondg_v606.htm waarin staat hoe je de diagnostische software kunt gebruiken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...