Ga naar inhoud

Geen IP adres van access point


anoniem

Aanbevolen berichten

Tijdens een download van een FTP server is mijn draadloze verbinding van mijn laptop met een Edimax access point uitgevallen. Vervolgens lukte het niet meer om internetverbinding te krijgen. De laptop kan geen IP adres meer krijgen (DHCP staat aan, verbinding met access point is er wel) Het access point hangt aan een Sweex router met Chello classic aansluiting. Resetten van het access point levert geen resultaat op. Ik heb geen enkele instelling veranderd. Wat kan er gebeurd zijn bij het downloaden en belangrijker hoe kan ik het oplossen ? PS. Als ik scan op beschikbare netwerken zie ik hem soms wel soms niet, voorheen nooit problemen gehad. Gebruik nu maar even het access point van de buren. Wie kan mij helpen ?
Link naar reactie
Vind nergens een optie om kanaal in te stellen. Bovendien heeft het altijd zonder problemen gefunctioneerd. Access point is in mijn beleving niet defect aangezien ik wel verbinding krijg maar geen netwerkadres. Wel ziet hij het draadloze netwerk soms niet soms wel. Kan het zijn dat door een reset de encryptie op het access point uitgeschakeld is en op mijn laptop niet ? Zo ja hoe kan ik dit opnieuw configureren als ik geen netwerkverbinding krijg ? Weet het anders echt niet meer.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...