Ga naar inhoud

router


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb XP prof. sp2 , met een Edimax BR61004 router. XP pas opnieuw geinstalleerd. Nu kan ik niet meer als ik mijn Chello kabel er uit haal , dus geen internet verbinding, meer op http://192.168.2.1 komen. Hij zegt dan ,kan de server niet vinden. Dat moet ik doen om mijn Mac adres te klonen. Wie kan mij helpen, zodat ik weer kan installeren. Vr.gr. Joop
Link naar reactie
Ik denk zelf dat mijn router kapot is. Ik weet namelijk niet of ik hem kan aansluiten op mijn kabel en dan normaal de computer aan. Dan kijken of ik dat Adres wel krijg. Maar wat gebeurt er met mijn MAC adres, dat mag niet veranderd worden, want dan heb ik weer problemen met Chello. Ik heb namelijk gelezen dat je kabel de router moet configureren zonder de kabel aan te sluiten. Het is nog wel moeilijk, ik ben 68 jaar en dan wordt het toch allemaal wat zwaarder om alles te onthouden. Maar misschien lukt. Hopelijk kan je mij helpen, anders moet ik een nieuwe kopen. Groet Joop
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...