Ga naar inhoud

Hulp nodig D-Link DI-624 poort open zetten


anoniem

Aanbevolen berichten

Beste mensen Ik heb enige dagen geleden mezelf een Linksys Network Storage Link gekocht waarmee je 1 of 2 harde schijven in je netwerk kunt zetten. Nu heb ik dit apparaat in mijn eigen netwerk netjes draaien. Ik kan het benader dmv http://ipadres:8080. Maar nu wil ik dat ik en anderen van buitenaf erook bij kunnen. Ik heb een D-Link DI-624 en heb in deze router in het kopje Virtual Servers de HTTP server het ip-adres gegeven van de Linksys poorten 80 en 80. Als mijn collega probeert om in te loggen wil dit niet lukken. Ik heb een kabel abo van @home en ik weet mijn ip-adres. Tevens is er een Default Gateway aangegeven, maar dit is niet mijn router. Subnet Mask is 255.255.254.0? Tevens zijn er 2 DNS servers. Deze gegevens haal ik uit de router. Mijn vorige ADSL abo had een aantal van deze gegevens niet. Zo'n Speedtouch 510 lijkt mij trouwens veel makkelijke configureren., want hierin kun je NAPT instellen. Ik heb ook nog een Sitecom 4s router, die dezelfde instellingen kan maken als de D-Link, maar ook hier geen succes. Ik heb het idee dat het een kleinigheidje is maar ik weet het niet meer. Iemand van jullie die mij in de goede richting kan sturen? Groeten Laurens
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...