Ga naar inhoud

Alcatel Multiuser modem + Webserver?


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen, Ik ben van plan een adsl-aansluiting aan te schaffen en ik wil de verbinding graag delen met meerdere computers en er een (web)server op aansluiten. Bij de kpn hebben ze een multiuser modem van Alcatel waar je 4 losse pc's aanvast kunt koppelen. Nu is mijn vraag of je 1 van deze aansluitingen ook (veilig) kunt gebruiken voor een webserver. Alvast bedankt, Rob
Link naar reactie
Uiteraard kan je 1 aansluiting gebruiken voor een web-server. De kneep zit 'm in het woordje veilig. Dat hangt dus af van de instellingen van je router, de beveiligingen die je op al je PC's draait en je performance hangt af van de hoeveelheid bezoek die je krijgt en wat ze daar kunnen. Overigens kan je aanlopen tegen de grenzen van wat je mag genereren aan internetverkeer doordat anderen info van je web-server halen. Daar moet je wel rekening mee houden Als het gaat om een kleine site, kan je die misschien net zo goed bij je provider plaatsen. Die bieden daar meestal wel ruimte voor. Ben je ook af van het inzetten van een extra PC en het beheer daarvan.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...