Ga naar inhoud

geen email na inbouw router in kabelinternet


anoniem

Aanbevolen berichten

Na installatie van de @home software en het zaakje werkend krijgen werd het tijd om comp2 (w98SE)ook aan te sluiten. Ook dat is gelukt na veel vijven en zessen. Alleen een probleem; op comp1, (XP) werkte de email niet meer, De router is een Edimax BR-6104, firewall is uitgeschakeld. Hoe krijg ik dit nu weer werkend; ik kan wel email ophalen (ook van andere adressen zoals bij zonnet), maar verzenden gaat niet meer. foutmelding is als volgt: Kan de host mail niet vinden. Controleer of u de naam van de server juist hebt opgegeven. Account: 'mail', Server: 'mail', Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Socketsfout: 11001, Foutnummer: 0x800CCC0D
Link naar reactie
Ik heb een @home breedband abonement. Nu liggen er belagelijk veel (lees 6) kabels door mijn woonkamer. Heen: utp vanaf mijn kabel modem coax voor pctv PSTN voor fax/modem Terug: Audio voor hifi set s-video voor TV utp voor laptop Voor mijn audio video terug heb ik een zender/ontvanger gekocht. Werkt redelijk. Ik wil nu een draadloos netwerk op zetten om de utp te laten vervallen. Welke router, AP of ???? heb ik nodig? Kan ik dan ook wifi gebruiken? Heb ik verder nog iets nodig (beveiliging,etc.) Vervalt dan mijn huidige modem? Hoe stel ik het in of gaat dit vanuit @home automatisch? Geeft draadloos conflict met de audio/video zender of babyphone? Als ik hier een appart item van moet maken dan hoor ik dat graag.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...