Ga naar inhoud

Geen toegang tot bepaalde mappen (XP Pro)


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een thuisnetwerkje tussen twee computers met beide Windows XP pro. Ik heb een tijd geleden een van de twee computers opnieuw geïnstalleerd en NTFS genomen, de andere computer heeft Fat32. Nu kan ik vanaf de computer met fat32 niet in bepaalde mappen op de andere computer komen. Het gaat om de mappen Program Files, Documents and Settings/Robert Stam en waarschijnlijk ook wel de Windowsmap. Wat moet ik instellen zodat ik wel gewoon in die mappen kan? P.S. Ik heb een gastacount ingesteld en c: helemaal gedeeld.
Link naar reactie
Zover kwam ik ook wel. C is helemaal gedeeld (had ik btw al gezegd). Maar submappen in c zoals documents and settings kan ik dan niet openen. Waarom zou dat delen van de hele harde schijf niet verstandig en onnodig zijn? Ik heb een goede firewall hoor en als ik bepaalde bestanden op de andere computer nodig heb dan wil ik ze niet van de eerste computer naar de andere hoeven kopiëren. (als jullie me nog kunnen volgen :roll: )
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...