Ga naar inhoud

IP-adres AnalogX Proxy


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik ben sinds kort in het bezit van een notebook. Tijdens het installeren van een draadloze verbinding met de desktop mede via het program AnalogX Proxy ondervond ik de volgende problemen: * het IP-adres wordt niet vastgehouden door AnalogX Proxy. * symbool in de taakbalk wordt rood (was groen). * de tips van het forum Sticky:internet delen werken niet. * ook andere tips (voor zover gevonden) op het forum werken niet. Kan iemand mij in duidelijke bewoordingen uitleggen hoe ik een draadloze internetverbinding kan aanleggen; [u:27851228c1]beveiliging is een belangrijk punt[/u:27851228c1]!!! Apparatuur: Sitecom Wireless Lan USB adapter Sony Vaio Notebook.
Link naar reactie
AnalogX krijgt zelf geen IP adres. Ip adres dat je invoert in AnalogX is er voor om de boel wat dicht te timmeren. Zie hiervoor ook de handleiding. Hoe ziet je netwerk(je) er verder fysiek uit? Draadloos, hoe dan? Mijn ervaring met AnalogX is ook dat het icoon rood wordt, maar verder werkt het allemaal wel goed. Waarschijnlijk heeft het te maken met dat dichtzetten. Stel je desktop heeft IP adres 192.168.1.1 / subnetmask 255.255.255.0. In het invoervak van proxy vul je als IP nr. bovenstaand ip nr in (dus: 192.168.1.1) Hiermee laat AnalogX alleen signalen door die via dat IP adres komen. Verder stel je op je desktop je browser gewoon in zodat je i-net hebt. Op je client (laptop?) zet je in je browser (options - verbindingen) bij de proxy instellingen het ip nr van je desktop (192.168.1.1) en als poort 6588 dacht ik. Zie hiervoor ook je handleiding. Volgens mij zijn de poorten als volgt: Http 5688, ftp 21 en socks 1080. Nu kun je op je laptop ook internetten etc. Als dat niet werkt moet je eerst je netwerkverbinding eens controleren. Kan je de andere pc wel pingen enzo? Suc6
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...