Ga naar inhoud

router Unex ISO050s probleem


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb een netwerk opgezet met een router Unex IS050s. Ben in bezit van een kabelmodem (home basis) en werk met windows XP. Na het aansluiten van de netwerkkabels, kan ik wel via explorer (http:\\192.168.1.1) naar het cofiguratie scherm. Ik kies dan voor cable modem. Maar wat moet ik invullen bij: a)Hostname b)Mac nummer c)DNS (volgende sherm) De leds op de router bij EWAN branden niet. De overige zijn groen. wat moet ik nog meer doen?? Wie kan mij opweg helpen Thijs
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Hoi, Ik heb zelf net deze router aangeschaft en deze ook via @home aangesloten. Het probleem dat je WAN lampjes niet branden is hoogst waarschijnlkijk dat deze via een crosscable verbonden moet zijn via je modem. (dit werkte bij mij in ieder geval wel) Daarna verbinding maken met je router via http://192.168.1.1 In de setup wizzard via cable/modem, je hostname invullen en je mac-adress copieeren. Je hoeft geen dns adress in te vullen. Succes
Link naar reactie
je moet als hostname de naam invullen die je van @home hebt gekregen ( bv. CM212903-a ) dns hoeft idd niet maar et is soms wel handig als @home es een keertje niet wil. Ik heb deze router ook gehad en terug gebracht omdat de besturings software niet meer aansprekkbaar was. en mac adres hoefde bij mij niet maar je kunt et best op de pc gaan waar je al @home op had en dan inloggen en clone mac adress klikken. bij mij werkte alles binnen 5 minuten. suc 6 ermee. als er nog vragen zijn hoor ik het wel... Twan
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...