Ga naar inhoud

IPX installeren???


anoniem

Aanbevolen berichten

ik heb sinds een paar dagen een netwerk. Ik heb deze gemaakt door op 1 computer met win xp een diskette te maken en dan deze op de win 98 te runnen. het werkt en ik kan nu bij allebei de pc's in de shared folder. Ik heb SOF2 geprobeerd over het netwerk te spelen maar de server kwam niet in de lijst bij local. Toen heb ik Red alert 2 geprobeerd maar deze moest een ipx of zoiets hebben. Ik heb hierna Unreal Tournament geprobeerd en deze deed het wel meteen goed. 1 Hoe kan ik ervoor zorgen dat het bij de andere spellen ook werkt (IPX installeren of zo) 2 Hoe kan ik andere mappen beschikbaar stellen? (Ik heb een draytek adsl router-modem)
Link naar reactie
Netwerk setup (weet niet hoe die heet onder XP) Dan kies je voor protocollen toevoegen etc.. En dan kies je voor IPX en dan is het oke. ALs je wilt weten of je IPX functioneert, dan in dos box intikken NET DIAG en de boodschappen volgen. Doet ie het niet dan moet je gaan spelen met de eigenschappen van IPX. Standaard doet ie het.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...