Ga naar inhoud

port forwarding hoe en wat? Nummer's?


anoniem

Aanbevolen berichten

Beste mensen ik ben op zoek naar de instellingen voor mijn router. Met MSN en Netmeting kan ik sinds de installatie van mijn Netgear router niet meer 'praten' en 'video' verbinding maken. Volgens zogenaamde kenners moet ik dan poorten open zetten in mijn router. Maar welke? Overigens werkt MSN in de chat mode primazo ook alle internet akties. Zelfs het LAN gebeuren draait prima. Alle 3 de PC's hier in huis kunnen zonder problemen het Internet op. Alleen op géén PC draait MSN met praten en video. Wie kan mij informeren wat ik moet doen?
Link naar reactie
Heb je hier iets aan? De Internet-verbinding delen via ICS/NAT Momenteel werkt een aantal uitgebreide functies van MSN Messenger, zoals telefoongesprekken en bestandsoverdracht, niet als je gebruik maakt van toepassingen en hardware (NAT's) voor het delen van Internet-verbindingen. De basisfuncties, zoals aanmelden, expresberichten verzenden en het controleren op e-mail, zouden geen nadelige gevolgen mogen ondervinden. Bestandsoverdracht en audio- of videogesprekken mislukken, als jij en de persoon met wie je communiceert computers gebruiken met Windows XP ICS NAT. MSN Messenger kan dit type NAT niet detecteren als een Universal Plug-n-Play (UPnP) NAT. Doe het volgende op de XP ICS-machine die rechtstreeks op Internet is aangesloten: Klik op Start -> Instellingen -> Configuratiescherm Dubbelklik op Netwerkverbindingen Rechtsklik op de gedeelde netwerkverbinding en selecteer Eigenschappen Klik op het tabblad Geavanceerd Schakel het vakje Andere netwerkgebruikers mogen de gedeelde Internet-verbinding beheren of uitschakelen in Klik op OK om de instellingen op te slaan Bron: [url]http://messenger.msn.nl/support/knownissues.asp?client=1[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...